Kale'nin Kadın Ustaları Türkiye'ye Yayılıyor!


Erkeğin egemen olduğu inşaat sektörüne kadın karo ustaları yetiştiren Kale Seramik, Ankara'dan başlattığı çalışmayı tüm Türkiye'ye yayacak. Eğitimlere katılanlar 50 bin kişilik Usta Kulübü'ne üye olarak para kazanıyor.





Kadınlarımıza değer veren, onlara iş imkanı sağlayan, bunun için eğitimler sunan kurum ve kuruluşları okudukça, umudumu

yitirmemem gerektiğini hatırlıyorum.

Bizler, bireysel olarak, elimizden geldiğince, hem kendimize hem de diğer kadınlara, gençlere yardımcı olmak için çok

çabalıyoruz.Çünkü, halden en iyi biz anlıyoruz.

Ama, asıl önemlisi böylesine büyük kuruluşların çalışmaları..

Onlar destek oldukça, imkan sağladıkça aşılmayacak engel yok diye düşünüyorum.

Ve bu desteklerin, gittikçe artmasını diliyorum.

Kale Seramik, kurduğu Eğitim, Sağlık ve Sosyal Yardım Vakfı’nda önemli projelere imza atıyor.Kendilerine teşekkür ediyorum.

Bu çalışmaları ile ilgili makaleyi buradan okuyabilirsiniz.http://www.sabah.com.tr/Ekonomi/2013/03/22/kalenin-kadin-ustalari-turkiyeye-yayiliyor

Kadınlara desteğin sadece kadınlardan gelmemesi dileğiyle..



Figen Geri

www.annecee.com

www.hayatadokun.net ' ten alınmıştır.

Comments

Popular posts from this blog

Kadınların İş Hayatında Karşılaştıkları Sorunlar – III: İstihdam Edilmiş Kadın İşgücünde Cam Tavan : (Glass Ceiling) Sendromu

Kadınların Çalışma Hayatında Karşılaştıkları Sorunlar - I: Cinsiyete Dayalı Sorunlar

Ayran da İyidir, Rakıdan Sonra İyi Gider