ZORLA GÜZELLİK OLMAZ






















Ne kadar tatlılar değil mi. Bu iki güzellik benim ikizlerim Manam, Mehmet’im. Büyük uğraşlar sonunda elde ettiğim güzelliklerim. 5 yaşına geldiler halen dermansız olmasa da sonrunlarıyla uğraşıyorum. Dışardan bakanlar bu anormal yoğunluğu nasıl kaldırıyorsun diyorlar. İnanın bana isteyince hiç zor değil. 3 çocuğum var, 3 ile de doğum öncesi ve sonrası normalden farklı sağlık sorunları ile ilgilendim. Fakat hiç pes etmedim. Çünkü onlar benim hayallerim, evelenmeden önce ettiğim dualarım. Kimi para ister, ev ister, araba ister ben huzurlu bir evim sağlıklı çocukların hayallerini kurardım. Sağlıklı olayım herşey olur.




Neden bunlardan söz ediyorum. Kürtajın konu olduğu bu günlerde KÜRTAJA KARŞI OLMADIĞIMI söylemek için.. Bırakın çocuk sahibi olmak isteyenler, bu uzun süreçte onların daima yanında olabilecekler çocuk yapsın. Zorla güzellik olmaz. Devlet ana olamaz, baba ve gerekli olan diğer aile büyüklerinin sevgisini veremez. Onların yerine geçemez. Çocuk yuvaları içinde lise dönemine kadar onlara bakıp, sonra sokağa atmak değildir çocuk bakmak.. Üniversite çağında da yanında olacaksın, evlendiğinde, çocukları olduğunda en önemlisi ergnliğinde. Sokaklar çocuklarımızla, onların üstünden para kazananlarla dolu. Önce onları halledelim de, sonra doğmamış bebeklere mektuplar yazalım. Onlara eee sen gel bir şekilde bakılırsın, anan- baban olmaz sa ben bakarım diyelim.. Sorunlarımıza sorun eklemeyelim.
Ayrıca neden sadece kadınlar bu konuda ön planda.. Kürtajı bir o kadar da erkekler istemiyormu. Onların onayı olmadan kaç kadın gider kürtaja.. Tabii o bebeği dokuz ay karnında taşıyacak kadın. Daha sonrasında uykusuzda kalan kadın.. Lakin bebek yanlız yapılmıyor. Biri dişi, biri erkek olması gerekiyor.. Bazen kadın analık duygusu ile ve değişen hormanal yapısı ile gebe kaldığını duyar duymaz baba istemese bile kararsızlıklar içerisinde süreyi geçirip doğuruyor bebeği. Unutmayalım...


İlknur Cantürk


www.hayatadokun.net 'den alınmıştır.

Comments

Popular posts from this blog

Kadınların İş Hayatında Karşılaştıkları Sorunlar – III: İstihdam Edilmiş Kadın İşgücünde Cam Tavan : (Glass Ceiling) Sendromu

Kadınların Çalışma Hayatında Karşılaştıkları Sorunlar - I: Cinsiyete Dayalı Sorunlar

Ayran da İyidir, Rakıdan Sonra İyi Gider