SADECE SEVGİ..



Geçen cumartesi.. Bir kez daha gururlandım kızımla.. Ellerim alkışlamaktan, gözlerim mutlulukla ağlamaktan mahvoldu..

Güzel kızım, sarı papatyam.. Bale eğitimi aldığı kursun, yeni yıl gösterileri için sahnedeydi.Işıl ışıldı..



Her şeyden önemlisi, kendine güveniyordu. Başı dik, kendinden emin..
İşte en çok buydu ,beni mutlu eden..Hata da yapsa.. Yine de güveniyordu kendine..

Her anne baba çocuklarının başarılarıyla gurur duyar , ben başarılarından daha çok emin adımlarından gurur duyuyorum.
Biliyor ki , biz hep yanındayız.Ama tökezlese de ,sevgimizin varlığı ile kendi kalkacak ayağa..Hata yapacak, yanılacak ama biliyor ki ve biliyoruz ki , başaracak. Hayallerim o kadar sınırsız ki kızımla ilgili.. Ama o, hayalleriyle yaşayacak.. Hayallerini yaşayacak..

Bir söz okumuştum ..
ANNE , ÇOCUĞUNA DESTEK OLMAKTAN ÇOK, DESTEKSİZ AYAKTA DURMASINI SAĞLAYAN KİŞİDİR.

Ne kadar doğru ve bir o kadar da anlamlı..Çocuklarımız bir adım geride olduğumuzu bilmeliler.Ama düşmemek için ellerimizi aramamalılar. Tökezleselerde düşmemeyi, düştüklerinde de kalkmayı öğrenmeliler.


Ve bilmeliler ki ,düştüklerinde bile onları yalnız bırakmayan , düşselerde kalkacağını bilen aileleri var. Yanlarında olamasak da ,yüreklerinde sevgimiz, yüreklerinde sevgileri var.

Çocuklarımıza güvenelim, onlar kendilerine güveniyorlar..
Sağlam adımlarla geleceklerine adım atan bir nesil geliyor,bunu hissediyorum..


Emin , kendine güvenen..
Sadece sevgimizi verelim, en büyük destek budur zaten..

Figen Geri

www.hayatadokun.net ' ten alınmıştır.

Comments

Popular posts from this blog

Kadınların İş Hayatında Karşılaştıkları Sorunlar – III: İstihdam Edilmiş Kadın İşgücünde Cam Tavan : (Glass Ceiling) Sendromu

Kadınların Çalışma Hayatında Karşılaştıkları Sorunlar - I: Cinsiyete Dayalı Sorunlar

Ayran da İyidir, Rakıdan Sonra İyi Gider